آشنایی با آبمیوه های NFC و FC

آشنایی با آبمیوه های NFC و FC

آشنایی با آبمیوه های NFC و FC

آشنایی با آبمیوه های NFC و FC

همه ی شما با شنیدن اسم آبمیوه معمولا به یاد روزهای گرم تابستان و رفع عطش حاصل از گرمای سوزان تابستان می افتید ، اما اگر در اینجا نام آب انار یا آب زرشک را بیاورم صد در صد سرمای زمستان و پیاده روی در پیاده رو خیابان را درحالیکه یه لیوان آب انار یا زرشک ترش خوشمزه و تازه را در دست دارید به خاطر می آورید.
اگر یک عصر تابستان دلتان هوای همان آب انار طبیعی و خوشمزه ی زمستان را کند احتمالا به سراغ آبمیوه های صنعتیFC می روید که نه تنها اون حس رضایت بخش را به شما نمیدهد بلکه طعم و عطر واقعی نیز دارد.
پس در ای مواقع چه باید کرد؟آ
یا میتوان آبمیوه ای با همان طعم و عطر تازه و طبیعی پیدا کرد؟
شما از آبمیوه های NFC چیزی شنیده اید؟

آبمیوه صنعتی یا FC چیست؟
آبمیوه های FC شامل آبمیوه، نکتار و نوشیدنی هایی است که بصورت پاکتی یا شیشه‌ای در دسترس قرار دارند . برای تهیه ی این آبمیوه ها از کنسانتره یا پوره ی میوه ی حرارت دیده شده استفاده میشود که معمولا دارای مواد نگهدارنده ، افزودنی های مجاز و شکر هستند.

آبمیوه ی طبیعی یا NFC چیست؟
آبمیوه های NFC آبمیوه هایی طبیعی بدون هیچ مواد افزودنی حتی آب هستند ، در این آبمیوه به هیچ عنوان از کنسانتره استفاده نمی شود و همان آب میوه را بسته بندی و در اختیار عموم قرار می دهند.این روش به دلیل اینکه میوه هیچ حرارتی ندیده و مواد افزودنی به آن اضافه نشده است ، آبمیوه همان طعم و عطر واقعی و تازه را به شما میدهد.

0 نظرات

ثبت نظر